Excl. BTW per maand (ligplaats).
Conform ruimtelijke plannen.nl, bestemming categorie: Horeca 1 (snackbar, automatiek), Horeca 3 (café, eetcafé) én Horeca 4 (lunchroom, restaurant).
De Parlevinker, een begrip in de Amsterdamse haven, actief sinds 1902, begonnen met een houten roeiboot om daarmee roggebrood te venten langs de binnenvaartschepen.
Met één of meerdere varende winkelboten tot 2001, daarna alleen nog actief vanaf het winkelschip in de Coenhaven.
Het bedrijf heeft een gezonde omzet, nettoresultaat en een groot, trouwe klantenbestand.
Met een ruim assortiment werk- veiligheidskleding en veiligheidsschoenen en levensmiddelen. De omzet groeide ook met veel belegde broodjes, koffie, frisdranken, zuivelproducten en lunches, meestal alleen met afhalen en is minimaal 50% van de totale omzet. Doordat de overnamepartij eigenaar wordt van het schip is er alleen ligplaatsgeld en huur voor het eigen parkeerterrein, t.b.v. ongeveer 8 auto’s aan het Gemeentelijk Havenbedrijf verschuldigd.
Dit bedraagt momenteel € 4.500,= per jaar. Dankzij de jarenlange ervaring is er ook veel kennis en contacten met leveranciers opgebouwd. Er zijn daardoor ook goede afspraken mee gemaakt, waar een opvolgende partij veel voordeel van zal hebben. Het bestemmingsplan laat ook Horeca 1 mogelijk toe (cafetaria/snackbar). Dit dient een kandidaat zelf na te vragen bij de gemeente. Het schip heeft twee verdiepingen, begane grond, de winkel en broodjeszaak, beneden een grote voorraad- en werkruimte met kantoor. Een interessant object, met stabiel inkomen, eigenaar van het schip zonder verplichtingen over te nemen.
Conform ruimtelijkeplannen.nl horeca categorie 1 (automatiek, cafetaria), horeca 3 (café, eetcafé) én horeca 4 (lunchroom, restaurant) mogelijk,